piątek, 7 marca 2014

and again

hejka
Nigdy nie wiem jak się mam przywitać, ale 'hejka' wydaje się być odpowiednim słowem. Nie wiem, co powinnam zawrzeć w pierwszym poście, chociaż przed napisaniem tego miałam mnóstwo pomysłów. Chciałam stworzyć bloga o modzie, bo troszkę się tym interesuję i co tu ukrywać- mam mnóstwo wolnego czasu. W końcu uczę się w liceum, to wbrew pozorom wiele wyjaśnia, wszystko mogę robić- byle nie  czytać kolejnego rozdziału z wosu. Nie jestem żadną modową blogerką, ani fashionistką, nie stosujcie więc takich terminów wobec mnie. Po prostu będę robić to, co lubię, a jeżeli polubią to również inni to będzie najwspanialszą nagrodą za włożoną w to pracę. Stosuję zasadę "just be yourself". Będę sobą, to wychodzi zawsze najlepiej.
Do zobaczenia już wkrótce!

Brak komentarzy: